„Daruieste-ti frumusetea”, campanie pentru infrumusetarea vietii oamenilor suferinzi

„Daruieste-ti frumusetea” Campanie pentru infrumusetarea vietii oamenilor suferinzi
„Daruieste-ti frumusetea” Campanie pentru infrumusetarea vietii oamenilor suferinzi

L’Oréal Peru a lansat campania “Comparte tu Belleza”, „Daruieste-ti frumusetea”, care incurajeaza clientii a 10 saloane de coafura sa-si doneze parul pentru o cauza sociala – productia de peruci destinate bolnavilor de cancer.

„Ce inseamna frumusetea pentru tine?”, si-a intrebat L’Oréal fanii pe retelele sociale, directionandu-i catre website-ul www.compartetubelleza.pe. In cele doua luni de la demararea campaniei, peste 630 de oameni au calcat pragul saloanelor partenere. 46 000 de noi cazuri de cancer sunt depistate anual in Peru, caderea parului fiind unul dintre primele efecte ale bolii.

L’Oréal se numara printre cele mai responsabile companii din punct de vedere al promovarii diversitatii si a incluziunii sociale, potrivit studiului Diversity & Inclusion (D&I) Index 2016, realizat de compania de consultanta Thomson Reuters. Cele doua valori sunt integrate in obiectivul strategic al companiei, „Frumusete pentru Toti”. L’Oréal Elvetia, de pilda, are 200 de angajati cu dizabilitati care isi desfasoara activitatea exclusiv in departamentul de relatii cu publicul.

Cuvinte cheie