Campanie a ștrumfilor pentru o lume mai fericită

In Agenția de Impresii On

Ștrumpfii îi încurajează pe copii, tineri și adulți să facă lumea mai fericită, mai pașnică, mai echitabilă și sănătoasă, prin intermediul unei campanii “Small Smurfs Big Goals” (“Ștrumpfi Mici, Obiective Mari”), lansate de Națiunile Unite, UNICEF și Fundația Națiunilor Unite.

Campania își propune să încurajeze lumea să afle și să susțină cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD), agreate în 2015 de către toate cele 193 de state membre ale Organizației Națiunilor Unite. Campania demarează cu lansarea unui mesaj de interes public, în format video, care va inspira audiența să susțină Obiectivele. Printre acestea se numără eradicarea sărăciei extreme, protejarea planetei și acordarea unei șanse la pace și prosperitate pentru toți oamenii.

Publicul se poate alătura “Echipei Ștrumpfilor” (“Team Smurfs”) accesând website-ul SmallSmurfsBigGoals.com. Acolo va afla cum poate contribui la atingerea Obiectivelor, va descoperi care dintre acestea corespund propriilor interese, își va putea exprima mesajele pentru o lume mai bună pentru toți și va distribui în social media informații, idei și imagini.

“Industria de divertisment atinge inimile și mințile oamenilor de toate vârstele, iar ONU mulțumește prietenilor de la Sony Pictures Animation, precum și Strumpfilor pentru acest efort creativ de a mobiliza sprijin pentru Obiectivele de Dezvoltare Durabilă”, a declarat Maher Nasser, directorul Diviziei de Comunicare Externă din Departamentul de Relații cu Publicul al Națiunilor Unite. “Speram că această campanie va motiva milioane de tineri și pe familiile lor să contribuie la eradicarea sărăciei, la diminuarea discriminării și la protejarea planetei – trei aspecte esențiale, care conduc la bunăstarea și fericirea tuturor.”

Echipa Ștrumpfilor va susține cele 17 Obiective până la Ziua Internațională a Fericirii de pe 20 martie 2017, când campania va culmina cu o celebrare a acestui eveniment, la sediul Națiunilor Unite, din New York. Anul acesta, Ziua Internațională a Fericirii va prezenta Obiectivele de Dezvoltare Durabilă sub forma unor piese de construcție a fericirii. Actorii care dau voce personajelor din animația “Smurfs: The Lost Village” / “Ștrumpfii: Satul Pierdut” vor participa la eveniment, pentru a-i omagia astfel pe tinerii și copiii care s-au implicat în mediatizarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă.

“Știm că tinerii și copiii sunt unii dintre cei mai pasionați avocați ai chestiunilor importante pentru ei. Trebuie să gasim în continuare noi modalități care să le permită să creeze o lume fără discriminare și fără nedreptate, pentru toți copiii. Această campanie le va oferi copiilor și tinerilor platforma necesară pentru a-și face vocile auzite”, a declarat Directorul de Comunicare al UNICEF, Paloma Escudero.

“Mesajul campaniei pune accentul pe faptul că fiecare dintre noi, orice dimensiuni ar avea, poate face diferența”, a declarat Veronique Culliford, fiica lui Peyo, cel care a creat Ștrumpfii în anul 1958. “Este o onoare și un privilegiu ca Ștrumpfii să susțină Națiunile Unite și să continue parteneriatul de durată cu UNICEF”, a adăugat Culliford.

“Noi toți, chiar și un strumpf mic, poate realiza obiective mari!”, a completat Demi Lovato, actrița care dă voce personajului Smurfette / Ștrumpfița în animația “Smurfs: The Lost Village” / “Ștrumpfii: Satul pierdut”.

Campania “Small Smurfs Big Goals” se va derula în 14 limbi și va fi promovată prin intermediul posturilor TV afiliate Sony Pictures Television Networks, precum AXN, Sony Channel, Crackle, Animax și Pop, disponibile în 178 de țări, inclusiv pe canalele radio, online și social media aferente.

You may also read!

REȚETA ZILEI de 25 Mai pentru a FI OM

Află zilnic mesajul OMULUI și mesajul INIMII prin „REȚETA ILENUCĂI”. Vei afla reteta optima pentru fiecare zi. Mesajele vin sub forma a doua chei

Read More...

THE ICONIC ESTATE: Împărtășim momente speciale alături de consumatorul nostru

THE ICONIC ESTATE s-a lansat oficial, în cadrul unui eveniment de mare amploare, desfășurat la Palatul Ghica Tei, și

Read More...

Alexandrion Group înființează The Iconic Estate

Producătorul și distribuitorul de vinuri și băuturi alcoolice Alexandrion Group anunta crearea unei noi firme: The Iconic Estate, acesta

Read More...

Mobile Sliding Menu