3 ingrediente de adăugat în alimentație pentru a

Reduc riscul de artrită! Pe lângă faptul că dau un gust aparte preparatelor, condimentele au beneficii și pentru sănătate. Conform specialiștilor, există trei condimente care pot reduce riscul de dureri articulare la vârste mai înaintate, relatează Mirror.

Ingrediente care reduc riscul de artrită. Foto: Arhivă
Ingrediente care reduc riscul de artrită.

Kim Larson, un purtător de cuvânt al Academiei de Nutriție și Dietetică, susține că există un beneficiu necunoscut al ingredientelor cu proprietăți antiinflamatorii.

Cred că oamenii sunt deseori surprinși să afle că mirodeniile pot fi o excelentă sursă antiinflamatorie. Dar cu cât consumați mai multe alimente și condimente antiinflamatorii, cu atât mai mult reduceți inflamația cronică„, a afirmat Larson.

În cazul unei afecțiuni precum artrita, articulațiile se pot inflama, iar unele condimente blochează anumite căi inflamatorii din organism.

Iată care sunt cele trei ingrediente:

Usturoi 

Usturoi
Usturoiul este bogat în fier și potasiu.

Usturoiul conține un compus antiinflamator și poate ajuta la combaterea inflamației și la prevenirea deteriorării cartilajului din cauza artritei. Este recomandat să folosiți usturoi proaspăt.

Turmeric 

Turmeric
Turmericul este bogat în fier și vitamina B6.

O substanță chimică din rădăcina de turmeric blochează căile inflamatorii. Iar studiile au arătat că are un efect antiinflamator care poate reduce durerea și umflarea articulațiilor. Este extrem de popular în curry și în alte preparate indiene, dar se consumă mai ales cu piper negru, deoarece organismul îl poate absorbi mai bine.

Ghimbir 

Ghimbir
Ghimbirul este bogat în magneziu.

Ghimbirul blochează căile de inflamație din organism, dar unele studii au arătat că poate atenua, de asemenea, simptomele osteoartritei Este un condiment versatil, dar este recomandat să îl folosiți în stare proaspătă.

Cuvinte cheie