Cazul David Popovici. Marketing sportiv – Emisiunea Business Philosophy

„Cazul David Popovici. Marketing Sportiv”, a fost tema Emisiunii Business Philosophy de la Canal 33, de joi, 1 septembrie, ora 22:00.

Moderatul Romeo Chiriac a dezbatut cu Mihai Igiroșanu despre acest caz și situația marketingului sportiv în România.

Numele lui David Popovici se află pe buzele tuturor după excepționalele rezultate internaționale înregistrate. Dar ce contracte de sponsorizare a încheiat până acum tânărul campion?

De ce performanțele tânărului înotător nu atrag atenția marilor branduri? Așa cum se întâmplă în țările dezvoltate unde sportul reprezintă o industrie. O supervedetă cu rezultatele lui David ar trebui să reprezinte un magnet pentru branduri. Și pentru sponsorizări. Din fericire, David Popovici a beneficiat măcar de susținerea Guvernului și a CS Dinamo.

Va ajunge vreodată David Popovici să înregistreze contracte de sponsorizare pe măsura performanțelor sale? Timpul ne va da mai multe raspunsuri!

De asemenea, terapeuta Ileana Vlăduț a prezentat rubrica Alegeri Potrivite.