Forbes România: Aqua Carpatica, cel mai ”Cool brand” de apă

Forbes România: Aqua Carpatica, cel mai ”Cool brand” de apă

Revista Forbes România a declarat și anul acesta Aqua Carpatica cel mai ”Cool brand” de apă.

100 COOL Brands este rezultatul selecției și exprimării opțiunilor a 80 de formatori de opinii și trendsetteri români.

Forbes România a organizat a șaptea ediție a Galei Forbes Cool Brands, singurul eveniment anual destinat celor mai cool, creative și inovatoare branduri, personalități, proiecte culturale și organizații ale societății civile din România. La evenimentul care a avut loc la Pentagon Events, au participat peste 350 de antreprenori, manageri, personalități ale vieții publice și trendsetteri și reprezentanți ai industriilor creative din România.

Cu o tradiție de șapte ani, Gala Forbes Cool Brands celebrează și premiază brandurile care dețin factorul cool, un factor care la început le clasa în rândul brandurilor de nișă, dar care în ultima perioadă a devenit un must have. Designul, acțiunile CSR, poveștile frumoase, comunicările de brand convingătoare, susținerea unor proiecte culturale, tradiția din spatele brandului, perfromanțele evidente în raport cu alte branduri, dar și factorul afectiv sunt criteriile care determină perceperea unui brand ca fiind COOL.

În cadrul ediției 2018 a Galei Forbes Cool Brands au fost acordate premii celor mai COOL branduri în categoria lor și celor care s-au distins în ultimul an prin campanii creative și COOL. Laureații evenimentului au fost : MINI, Nespresso, Banca Transilvania, Chanel, Valentino, Amway, Nemo Express, Samsung, KMPG, Mega Image, 5 to Go, heineken, Aqua Carpatica, Ikea, Nalu Underwear, Tissot, Catena, McDonalds și Vitamin Aqua.

Cuvinte cheie