Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului, realizată cu sprijinul agenției Next Advertising. “Hai, citește!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, cu două componente online care se adresează publicului larg pe de o parte, și cititorilor Nemira pe de altă parte. Miza este ca, în săptămâna 18-23 aprilie, mesajul campaniei să activeze și să ajungă la cât mai mulți oameni.
Într-o primă etapă, campania este direcționată către publicul larg printr-o strategie de PR și prin implicarea unor influențatori care să disemineze mesajele în mediul online: ”Hai, citește!” și „Amintește-i unui prieten să citească”.
Sunt invitați scriitori și bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte și să încurajeze un alt prieten de pe Facebook să facă la fel.
Pentru cititorii Nemira se organizează pe pagina de Facebook Nemira concursul ”Hai, citește!. Aceștia sunt invitați să facă o faptă bună convingându-și un prieten să citească. Iar editura Nemira îi susține și îi premiază pentru efort cu pachete de cărți. Mai multe despre concurs pe pagina de Facebook și pe blogul editurii.