Compania Procter & Gamble a anuntat recent ca ambalajul samponului Head & Shoulders (H&S) va fi creat intr-un procent de pana la 25% din deseuri din plastic colectate de pe plaje. Noul ambalaj H&S este produs in parteneriat cu TerraCycle si SUEZ, doua firme inovatoare specializate in managementul deseurilor. Samponul va fi comercializat in aceasta formula incepand din aceasta vara, in supermarketurile Carrefour din Franta.
Potrivit reprezentantilor companiei, aceasta initiativa asigura mobilizarea inclusiv a sute de organizatii neguvernamentale si a mii de voluntari care vor fi implicati in procesul de colectare.
Ne-am dorit ca samponul numarul 1 in lume ca vanzari sa fie asociat cu inovarea durabila; stim ca acest lucru va incuraja industria de profil sa ne urmeze, a declarat Lisa Jennings, Vicepresedinte Head & Shoulders.
Procter & Gamble si-a fixat ca obiectiv strategic de responsabilitate sociala utilizarea anuala a 2600 de tone de deseuri din plastic reciclat dupa consum, urmand ca pana in 2020 aceata cifra sa fie dublata.
Un alt obiectiv al companiei este ca, pana la finalul lui 2018, jumatate de milliard de ambalaje sa fie produse in proportie de max. 25% din plastic reciclat, si asta numai in Europa.