Cum se pregătesc companiile pentru un marketing inteligent

Cum se pregătesc companiile pentru un marketing inteligent

        Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de miercuri, 20 septembrie, ora 18:00, are doi invitaţi speciali: Iulia Ivan, director de marketing & comunicare, owner Rockada Marketing şi Vlad Avram, specialist ȋn marketing digital, fondator al agenţiei de marketing Devrika.

iulia si vlad

Rețelele Sociale, E-mailul, promovarea pe Google sunt alegeri populare pentru a crește engagementul și vânzările. Tot mai multe afaceri se folosesc de puterea comunicării și marketingului digital, cu un potențial enorm de a crește implicarea clienților și vânzările.

Respectând regulile de comunicare, prin trimiterea de oferte specifice, reduceri exclusive sau acces anticipat la produse noi, creezi un sentiment de exclusivitate și urgență, stimulând astfel implicarea clienților și creșterea vânzărilor.

Ȋn cadrul emisiunii prezentate de Ileana Vlăduţ, vom afla răspunsuri, dar şi recomandările invitaţilor, cu privire la schimbările  actuale prin care trece domeniul de marketing online.

Alături de Iulia Ivan şi Vlad Avram, specialişti cu o vastă experienţă ȋn marketing digital & comunicare, vom aborda subiecte precum:

  • evoluția marketingului,
  • trendurile actuale,
  • impactul rețelelor sociale,
  • cele mai eficiente platforme pentru marketing,
  • importanţa datelor în campaniile de promovare personalizate,
  • impactul inteligenței artificiale
  • cum măsori succesul unei campanii de marketing,
  • provocările marketingului în viitor şi multe altele.

Vă invităm aşadar să urmăriţi ȋn direct emisiunea, miercuri 20 septembrie, de la ora 18:00, pentru a descoperi cum se pregătesc companiile pentru aceste schimbări şi cum pot beneficia cumpărătorii de inovaţiile aduse de inteligenţa artificială ȋn vanzarile online.

Alte recomandări ale Iuliei Ivan le puteţi afla aici: „We ROCK your business” – un marketing personalizat pentru adulţi şi copii.

Sau vizionati emisiunea MARKETINGUL PERSONALIZAT PENTRU ADULŢI ŞI COPII.

Cuvinte cheie