Despre comportamentul consumatorului și promovarea produselor românești în perioada COVID-19

Despre comportamentul consumatorului și promovarea produselor românești în perioada COVID-19

Emisiunea Business Philosophy de la Canal 33, care va avea loc miercuri, 29 iulie, de la ora 18:00, o va avea ca invitată specială pe consultanta de marketing pentru producătorii de produse agroalimentare, Otilia Magheru, care este și fondatoare a conceptului de business și brand TraciaLand.

Otilia Magheru va vorbi în cadrul emisiunii moderate de Romeo Chiriac și Laurențiu Ciornei despre modificările comportamentale ale consumatorului, organizarea de evenimente și promovarea produselor românești în perioada epidemiei de COVID-19.

De asemenea, consultanta de marketing va oferi soluții despre modul cum pot fi puse pe piață produsele agroalimentare autohtone, un exemplu în acest sens fiind oferit de către Casa Unirea. Care va organiza 4 evenimente suport, din care 2 vor avea loc în această toamnă, care deschid și închid sezonul recoltelor de legume-fructe autohtone și va aduce împreună instituțiile abilitate, agricultori, procesatori și producători de produse tradiționale, bio, naturale cu sau fără atestat.

Tot în cadrul emisiunii Business Philosophy, terapeuta Ileana Vlăduț va prezenta rubrica „Alegeri potrivite”, iar actorul Victor Yila va avea pastila ”Munca la negru”.

Cuvinte cheie