Care sunt secretele marketingului online

Care sunt secretele marketingului online

Dacă aveți deja o afacere sau sunteți la început de drum și vă gândiți cum să pătrundeți în online, este recomandat să consultați un expert în marketing online. De asemenea, este indicat să verificați portofoliul companiei de marketing online cu care doriți să colaborați. Zeci dacă nu sute de mii de afaceri din România se promovează zilnic prin Google AdWords. De aceea este bine să vă focusați energia pe celelalte aspecte importante ale afacerii si să lăsați marketing-ul on line în seama profesioniștilor.

În acest sens, după lungi verificări, am ales să vă propunem în acest sens un tânăr expert în domeniul marketingului online, care deține o companie cu un impresionant portofoliu în acest domeniu.

Sorin Constantin Vîlcea (28 de ani), căci despre el este vorba, a absolvit Academia de Studii Economice din București în anul 2012.

“Primul contact cu mediul online l-am avut încă din anul 2007 când am avut un job part time care presupunea administrarea unui site de anunțuri online. M-am specializat în marketing online lucrând pe aceasta nișă ca și angajat, dar și colaborator încă din timpul facultății”, își începe povestea tânărul specialist în marketing online.

Sorin Vîlcea își amintește că primul proiect care l-a făcut să înteleagă și să realizeze ce reprezintă marketing-ul online a fost la începutul facultății când a ajutat la creșterea vizibilitații în mediul online a unei clinici medicale private care oferea servicii la domiciliul pacientulul. “Colaborăm cu succes și în ziua de astăzi dupa mai bine de 9 ani”, este o afirmație care dovedește profesionalismul acestuia.

 

În martie 2017 și-a înființat propria agentie de marketing online, SC ClickBrainiacs Marketing Solutions SRL (https://www.clickbrainiacs.ro/ ) în cadrul căreia oferă următoarele servicii:

  1. Servicii de optimizare seo a website-urilor. Aceste servicii constau în auditare gratuită a website-ului, keyword research, optimizare SEO on Page, link Building, rapoarte de activitate. Toate aceste servicii fac parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung propusă fiecărui client după ce se efectuează sudiul de piață. Studiul de piață (keyword research-ul) ajută să se identifice în ce poziție se află fiecare client pe nișa pe care acționeză, care este potențialul de creștere, dar și o estimare de timp și bani investiți vs ROI.
  2. Campanii PPC in Google Adwords
  3. Social Media Marketing

În prezent echipa este formată din 5 oameni, iar până la sfârșitul anului compania intenționează să se extindă cu încă 2 sau 3 persoane. De asemenea, ClickBrainiacs Marketing Solution are parteneriate cu peste 250 de bloggeri și trusturi de presă unde publică advertoriale și comunicate de presă.

“Pentru a putea oferi servicii premium clienților noștri folosim cele mai bune tool-uri din piață: Majestic, AHrefs, Screaming Frog, SeRanking corelând datele cu cele obtine din Google Analytics si Google Search Console””, spune specialistul în marketing online.

În prezent ClickBrainiacs Marketing Solution are în dezvoltare un tool în zona de optimizare seo care înglobează mai multe funcții din tool-uri deja existente în piață. Câteva din funcțiile care vor fi înglobate sunt:

  • Auditare a website-urilor pentru a identifica toți factorii care trebuiesc optimizați în ideea în care un website trebuie să aibă scor maxim pentru o cât mai bună indexare în motorul de căutare Google (ținând cont de toți factorii de ranking)
  • Backlink management pentru a putea administra toate link-urile care se construiesc către un website
  • Tracking pentru cuvinte cheie +  funcție de obiective in pozitionare
  • Zona de acces pentru clienții care folosesc serviciile agenției cu scopul de a urmări în timp real modificările, dar și evoluția website-urilor
  • Rapoartare către client
  •  Serviciile Pay per Click din rețeaua Google Adwords au un impact și îi oferă brand-ului o expunere mai mare datorită afișării pe prima pagină în motoarele de căutare încă din faza incipientă a afacerii în mediul online.

“Diferența dintre serviciile de optimizare seo și serviciile pay per click este dată de faptul că celor din urmă le trebuie alocat un buget zilnic (exemplu: 100 de ron) și că fiecare click pe reclamă are un anumit cost (exemplu: 1 RON) care diferă în funcție de competitivitatea de pe nișa afacerii. Serviciile noastre includ: campanii google adwords pentru rețeaua de search, campanii google adwords pentru rețeaua de display, campanii de remarketing (inclusiv remarketing dinmiac), protecția reclamelor google adwords împotriva fraudei”, adaugă tânărul specialist în marketing online, Sorin Vîlcea.

Cuvinte cheie