Auchan lansează Zero Risipă, un proiect menit să combată risipa alimentară

Începând din această lună, Auchan își încurajează clienții să contribuie activ la reducerea risipei alimentare și la protejarea mediului înconjurător prin implicarea în proiectul „Zero Risipă”.

Acesta permite o mai bună valorificare a alimentelor cu un ciclu de viață redus, oferind totodată clienților avantajul unor prețuri mai mici, la numeroase produse proaspete și de larg consum.

Astfel, prin integrarea unei soluții IT inteligente, se permite identificarea automată a alimentelor care se apropie de termenul limită de valabilitate și care sunt în perfectă stare de consum conform legislației, precum și etichetarea acestora cu noul preț redus. Produsele din cadrul acestui proiect vor fi special semnalizate prin etichete galbene și expuse în zone dedicate din magazine, oferind clienților posibilitatea de a le repera cu ușurință și de a achiziționa la prețuri reduse.

În prezent, proiectul se derulează în toate hipermarketurile din București și urmează a fi replicat, în următoarele săptămâni, la nivelul tuturor celor 33 de hipermarketuri Auchan din România.

Potrivit retailerului, implementarea acestui proiect vine ca o soluție la impactul imens pe care risipa alimentară îl are asupra mediului înconjurător. Potrivit studiilor Organizației pentru Alimentație și Agricultură a Națiunilor Unite, anual, la nivel global, 1,3 miliarde de tone de mâncare sunt aruncate, în timp ce în România o treime din alimente ajunge la gunoi.

Poti sa iti schimbi oricand stilul alimentar si sa apelezi la alimente sanatoase pentru corpul tau. Cat  mai naturale, neprocesate si pline de vitamine si nutrienti.

Momentan, produsele incluse în acest demers sunt cele ambalate și fac parte din categoriile Brânzeturi, Mezeluri, Lactate, Congelate, Sărate, Dulciuri, Alimentație Specială și Animalier, urmând ca proiectul să fie extins și spre alte segmente de alimente.

.

Cuvinte cheie