Impactului mare pe care televiziunea îl are asupra luării deciziilor 21 noiembrie - Ziua Mondială a Televiziunii

„Ziua Mondială a Televiziunii” – o recunoaștere a impactului din ce în ce mai mare pe care televiziunea îl are asupra luării deciziilor.

Atrăgând atenția lumii asupra conflictelor și amenințărilor la adresa păcii și securității și asupra rolului său potențial în accentuarea atenției asupra alte probleme majore, inclusiv probleme economice și sociale.” precizează Global TV Group

În fiecare an, ACT (Asociația Televiziunii Comerciale), EGTA (Asociația caselor de vânzări TV și radio) și The Global TV Group își unesc forțele cu diverși actori din industrie pentru a promova Ziua Mondială a Televiziunii pe tot globul, cu accent pe un subiect specific, cum ar fi fiabilitatea sau conținutul premium pe care îl oferă televiziunea.

Promovarea se realizează prin creșterea gradului de conștientizare în presa internațională și crearea unui videoclip care evidențiază tema anului – care este difuzat pe scară largă în toată Europa și nu numai, adesea adaptat fiecărei piețe cu programe locale.

Să se organizeze mai multe evenimente creative în jurul acestei zile speciale! Exemplele din anii precedenți includ emisiuni TV de actualitate, pauze de reclame specializate, lansarea unui nou canal TV, activări de mărci pentru agenții media și multe altele.

Ediția din 2022 se va concentra asupra modului în care televizorul vă atrage atenția asupra divertismentului de calitate, problemelor societății, evenimentelor demne de știri și multe altele. Subiectul subliniază, de asemenea, importanța tot mai mare a atenției ca măsurătoare pentru agenții de publicitate.

Cuvinte cheie